2010-09-22
 08:52:24

Sunshine!

God morgon i stugan!
Idag vaknar vi istället upp till ett solskens-Sverige. Najs eller vad?
Idag komemr det att bli en pluggdag, och nu när jag vaknade och såg att det var så sjukt najs väder, blir det förhoppningsvís lite foto också. Ringa samtal ska jag göra också. Nu kan jag ringa SL-Hittegods-avdelning, för det är onsdag idag. Sen SKA jag ringa MAX idag. Och ett annat jobb jag har fått nys om. Och idag ska jag minnsann göra det. Ikväll, väntar dessutom spännande grejer. Roliga grejer som får mig att bli glad. Men mer om  det sedan.

Det börjar vankas frukost. Sedan lite städning på rummet. Efter det är det bara att köra!

Tjohej!


Emmy

Sv: Med mig är det bara bra, vad gör du idag då?



PUBLICERAT: 2010-09-22, 10:24:59 | URL: http://emmymarie.blogg.se/

SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: