2010-09-15
 20:44:50

There is always something going on

Alltid är det något. Något i mitt liv som försvårar uppdateringen av denna blogg. Jaja, nu sitter jag ju i alla fall här och skriver.

Dagen började med MASSOR av regn! Shit pommes jag trodde jag knappt skulle komma ut ur huset! Men precis till att jag skulle iväg slutade det upp. Jag klev på båten. När jag var framme i Vaxholm (efter ynka 5 minuter) ÖSregnade det igen. Haha, jag säger då det.. Sverige..

Jag åkte i alla fall iväg till Arbetsförmedlingen och skrev in mig där. Man måste ju göra det, annars får man ju ingen ersättning om man inte får ett jobb inom 3 månader eller vad det är. Träffade världens goaste intervjuare. Jag tror vi snackade i typ 45 minuter om helt andra saker, lite relaterade till jobb såklart, men kul hade vi. Vi kom fram till att vi hade massor gemensamt. Känns sjukt skönt att ha fixat det där i alla fall. Vuxenpoäng!

Sedan åkte jag tåget till Täby centrum och köpte en lite söt väst. Jag har ingen bra bild ännu, det kanske kommer vid ett senare tillfälle ;)

Efter det begav jag mig hemåt, å jag menar är INTE detta den mest härliga känslan??:

Vaxholmsbussen anländer till Roslags Näsby Trafikplats (probably the best feeling in the world ;) )

Här är lite fler bilder jag tog idag. Jag måste bara säga att det var ett väldigt ombytligt väder dessutom. Först spöregn, sen skinande sol, spöregn och blåst, skinande sol.. Man blir ju inte riktigt klok!


Fin sjömack, fin utsikt


Din och min båt, Linnea :)


Gästhamnen



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: