2010-09-29
 20:04:40

Underbara människor!

Hejsan vänner!

Idag har jag spenderat dagen tillsammans med värdens mest underbara tjej. Fina Miranda! Vi lärde känna varandra ombord och jag diggar henne sjukt mycket. Vackra flicka! Helt plötsligt hade vi suttit å lunchat i flera timmar, och vi bestämde oss sedan för att titta vidare i lite affärer. Jag såg såå mycket saker jag skulle vilja ha. men eftersom jag var tvungen att punga ut 1000 spänn på ett nytt busskort igår, så känner jag att jag måste hålla igen lite. Tyvärr. Men men ;)
Miranda var så gullig och bjöd mej på lunch!

Nu är jag hemma och ska försöka plugga lite, dammsuga och sen sova. För jag ska upp vid 05:00, ca, imorn. Spännande saker på G. Dessutom ska jag träffa Vida. Long time no see!

Puss


Miranda

Du är underbar!! Det var supermysigt!

Kändes som att man fick en nyladdning av glädje :D

Det får vi göra om snart!!



Kram kram till dig världens bästa Sophia!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: