2010-09-23
 22:41:07

Uppdrag, fika, grön?

Uppdraget är klart, projektarbetsmötet likaså.
Efter att ha varit i skolan mötte jag upp min fina vän Ulle! Vi hade en syupermysig fika på Gateau och samtalade om allt och ingenting i våra liv. Latten och cappuchinon satt riktigt fint, tyckte vi båda :)
Efter fikat gick vi vidare till ett antal affärer och letade strumpbyxor till ulle och en klänning till ett bröllop till mig. Nu har vi scannat av affärernas utbud och i alla fall jag ska sova på saken, innan jag bestämemr mig.

När jag satt på bussen hem drabbades jag av en sådan där jobbig ångestattack. Den höll i sig länge, kunde inte andas normalt på hela bussresan hem vilket resulterade i att jag nu sitter här hemma och mår så jävla illa (därav ordet "grön" i rubriken.) Usch det känns som om jag ska spy. Det är bäst att bara slappna av lite nu tror jag.

Pusshej!


En liten kompis ville gärna vara med på bild när jag var ute och fotade. Söt krabat :)



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: