2010-09-20
 19:41:45

What´s up with today?

Ja vad hände med dagen egentligen?
Halvseg start måste jag säga. Ringde runt till alla instanser angående min borttappade plånbok. Inget gehör från dem dock. Inte hittad, inte inlämnad. Jag har dock två chanser kvar, typ. Om den skulle vara inlämnad hos SL Hittegods, kommer den inte dit förrens på onsdag. Dte är chans ett. Chans två är kanske något mer vågad. Jag mejlade RixFM Hjälp idag. Programpunkten där de hjälper vanliga människor med kanske vanliga eller ovanliga problem. Hoppas att de kan hjälpa mig och någon vänlig själ ute i Sverige lämnar tillbaka min plånbok!

Jag åkte i alla fall sedan iväg till stället där solen alltid skiner, Mörby. Jag solade solarium, handlade, och köpte en stoor Kaffe-Latte på Espresso house!

Sedan åkte jag hem. Och ja nu är jag här. Schysst dag?


liindblaads

tack för du e med och tävlar :) utser en vinnare ikv :)





PUBLICERAT: 2010-09-20, 20:05:03 | URL: http://liindblaads.blogg.se/

SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: