2011-04-16
 00:07:16

ÄNTLIGEN!

Hej läsare! I am back on track (again) Min dator fick någe konstigt virus och bestämde sig för att packa ihop och typ lämna mig i sticket. Du milde vilken tur att mina kollegor inmte gör samma sak! Jag har nu fått bäst hjälp att iordningställa min dator, nu återstår bara att i helgen lägga över all filer från den externa hårddisken till datorn. Detta är alltså då anledningen till denna bloggtorka. Men nu så! Kanske kommer att blir lite bildfattigt, eftersom mina bilder inte ligger på datorn för tillfället.

För övrigt är det här min första lediga dag (alltså imorgon lördag) sedan typ urminnes tider. Inte förra lördagen, men förr-förra lördagen ja då var jag ledig, och den söndagen också, men sedan dess har det inte blivit något vilande. Hela förra helgen spenderade jag på förbundsmöte i Borås med jobbet. Oj va roligt vi hade det". Bilresan ner och upp till Borås var enormt trevliga, intressanta och allt det där. Efter 3 och en halv timme av resan, ja då har man gått igenom alla "normala" samtälsaämnen, typ tre gånger om. Det slutade med att vi satt där i skåpbilen och diskuterade om fura var en gran eller en tall. Det tål att nämnas att det var en av de första saker som googlades när vi kom tillbaka till jobbet. Fura är en tall.

Jag kände mig lite hjältemodig som sa att jag kunde sköta repan själv måndagen efter denna helg, medan de andra var lediga och DU MILDE vad det ringde den dagen. Det satte liksom ribban för veckan. När jag kom till jobbet på tisdagmorgonen kändes det som om det var fredag, tre gånger om. Jag har nog lite kommit in på femte andningen nu, men helgen ska bli lugn har jag bestämt helgerna framöver kommer definitivt inte bli lugna, var så säkra :)



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: