2011-04-01
 10:55:12

Fredag!

Hej hopp kära läsare!

Jag sitter här på jobbet och har en rätt så produktiv dag (Därför kände jag att jag kunde ta en liten bloggpaus, hehe)

Jag orkade inte blogga igårkväll. kom hem rätt sent, och fick för mig att jag skulle steka raggmunkar och blodpudding till lunchlåda. Jag hade köpt gigantopotatisar, så det blev en väldans massa smet, och en väldans massa raggisar. Imorse var jag så trött när jag vaknade. Att jag faktiskt insåg vilket skönt belsut att bara vara hemma ikväll, faktiskt är. Nu är jag piggare, och tänkte jobba järnet här på jobbet ett tag, innan jag tar helg.

Beställde just en scoutpiké:

Scout piké insvängd

Den ska jag ha på vår tjänsteresa som bär av nedåt landet om exakt en vecka idag!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: