2011-04-04
 10:42:28

Jahapp



Jahapp, så har det då hänt. Sophia är sjuk. Jag gick och la mig med ont i halsen igår, och vaknade med detsamma. FY VA TRIST! Jag hatar att vara sjuk. Det var länge sedan nu. Jag har nog inte varit sjuk på kanske ett halvår eller nåt. Så jag ska tillbringa dagen i soffan och försöka tillfriskna så snabbt som möjligt.

Jag har ju faktiskt redan jobbat lite på morgonen, så helt ledig är jag inte!

Just nu sitter jag och tittar på Så ska det låta-avsnitt på datorn, och har min elektriska värmefilt i knät. JAg fundrar lite på vad jag ska fixa till lunch senare, det börjar bli TOMT i kylen! Jag tror kanske inte att pasta och sill gör sig så bra tillsammans.

Det kommer nog komma upp lite olika inlägg under dagen. Stay tuned!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: