2011-04-05
 11:53:38

Lunchtime!

Tja tja bloggen!

Jag är som ni kanske lisitat ut, hemma en dag till, på grund av förmodad förkylning och pollenchock. (Hej mamma, ja, jag har ringt Vårdcentralen i Vaxholm och fixat nytt recept)
Det brukar vara bra att stanna hemma en extra dag. Jag har fortfarande lite "kli" i halsen, och min näsa och dess innehåll är inte att leka med. Så ja, jag har en dag till hemma.

Nu börjar det bli dags att fixa iordning en lunch. jag var och handlade på Hemköp tidigare imorse. Jag köpte faktiskt med mig en hel del varor hem. Det började gapa ordentligt tandlöst i kylskåpet. Jag tänkte försöka mig på en pastarätt med färska stekta champinjoner, soltorkade tomater, oliver, Italiens sallad, tomater och kallrökta laxbitar. Jag tror att det blir riktigt gott om det blir bra! By the way, så hade jag alltid, innan jag flyttade hemifrån oftast köpt champinjoner på burk och stekt dem, men VILKEN skillnad det blir med färska svampar. Jag tror att jag får mäkta svårt att gå tillbaka till burksvamp!


(Fast min kommer att vara godare )



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: