2011-04-03
 12:58:40

Rent och fräscht!



God förmiddag bloggen!

Jag satte mig alldeles nyss i soffan, helt slutkörd. Jag har nämligen städat hela lägenenheten i kanske en och en halv timma. Det tål att tilläggas att jag redan började igår. Jag ska fixa med kläderna lite senare ikväll. Jag håller på att köra tvättmaskinen så det är lika bra att ta allt på samma gång tänkte jag. Nu känns det i alla fall rent och fräscht. Jag har till och med skrubbat köksgolvet. Alltså tycker jag att jag föryjänar en liten paus. Och medan jag pausyar ska jag sitta och titta på resor utomlands. Jag funderar nämligen på att plugga eller jobba utomlands i framtiden. jag vet inte var eller när, men jag känner ett litet sug efter något nytt, något annat än Sverige. Kanske London, kanske Australien, kanske Nya Zeeland.

Jag har precis överfört bilder från min iPhone till datorn. De har legat där länge så nu tyckte jag att det var dags att de får komma ut!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: