2011-02-05
 10:48:12

Lördag



God förmiddag bloggen!

Här sitter jag i sängen/soffan och tittar på TV4 nyhetsmorgon. Precis som alla andra helger. Linda gick för ett par timmar sedan, hon skulle upp och jobba tidigt, så hon sov hos mig.
Igår var jag i Vaxholm och firade Mickan som blivit hela 20 år! Jag skulle egentligen ha följt med ut efteråt. men eftersom jag har haft en vecka fylld med yrselattacker och ont i huvudet bestämdme jag mig för att det inte skulle bli någon vild natt. Så jag åkte hem, tittade på TV, och slumrade till. Vid 03:30 kom Linda, sen var vi uppe till ca 05 och pratade om allt möjligt. Klockan 07 ringde klockan igen.
Efter det var jag och handlade lite.
Funderar på om jag ska åka till nåt badhus och simma lite. Ska förhoppningsvis luncha med M lite senare också.

Puss så länge!


Vida

hoppas denna vecka blir bättre ♥


Vida

hoppas denna vecka blir bättre ♥



PUBLICERAT: 2011-02-05, 12:02:38 | URL: http://vizdas.blogg.se/

SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: