2011-01-09
 21:06:14

Gissa om jag bänkar mig?

Hej!

Nu börjar allting bli klart för kvällen. Jag har tvättat och tvätten är nu i torktumlaren. ajg har ötit middag och fixat matlåda. Stekt potatis och stekt falukorv med sås, senap, majs och salladsgrönsaker. Frukost och mellis är fixat.

Dagen idag har varit helt underbart mysig!
Jag började ju med en morgonpromenad med tillhörande fotografering. Efter det åt jag frukost. Ytterligare en promenad, denna gång till medborgarplatsen, med lite tillhörande handling. Vid 15-tiden kom mina finafina vänner Linda, Malin och Carro. Vi spenderade en dryg timme i min lägenhet, med partymusik, te, godis och tjejspel. Vid halv 5 spatserade vi till ett café beläget nära där vi satt tills det stängde. underbart med andra ord.

Idag är det söndag, vilket innebär crime-night på canal plus. Söndagar är tillägnade Wallander, och måndagar tillägnade Beck. Gissa om jag tittar!! ;) Dags för lite kvällsmellis och lite svenskt på TV. Trevlig söndagskväll.

Puss puss



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: