2011-01-08
 17:23:26

Heej!

Heej!

Its been a while!
Min dator e inte riktigt frisk. Någonting är trasigt så det har varit lite småkrångligt att använda den. Nu har jag lärt mig hur jag ska komma undan i alla fall stora delar av problemet. Men jag ska ringa supporten på måndag. Så att jag slipper krångla.

Men men. Det har hänt en hel massa trevliga saker sen sist. Igår var jag, Malin, Victoria, Hanna och Jenny ute och firade Hanna på restaurang. Myyycket trevligt :) Imorse gick jag upp rätt tidigt, fixade iordning frukost och städade upp lite, sedan åkte jag iväg och träffade lite vänner över dagen. Jag fick skjuts till Gullmarsplan, där jag hittade en billig mataffär. Så nu har jag kommit hem med falukorv, blodpudding, skivad lax och skivad ost. Allt för en billig peng. Wohooo!

Slängde i en tvättmaskin vit tvätt, som ska vara klar om kanske 40 minuter. Martina kommer över om en stund, vi ska småhänga en stund innan jag ska försöka komma på vad jag ska fixa ihop till middag. Ikväll blir en hemmakväll, med kanske lite film.

Puss



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: