2011-01-12
 22:45:08

Hej jag lever



Här skulle jag kunna skriva något om fallande istappar i huvudet eller någon annan förklaring för att ursäkta mig för den dåliga uppdateringen. Men det tänker jag inte göra. För, peppar peppar ta i trä, så är det inte sant. Jag har bara haft så SJUKT mycket att göra. Jag och min kollega har väl sammanlagt gått igenom kanske 500 mejl på bara typ 2 dagar. Jag var idag så trött under eftermiddagen, att jag fick ett sådant där skrattanfall som jag kan få när jag är väldigt övertrött. Jag skrattade mig till tårar på grund av en rolig adress. Jag menar är inte det lite overkill? Jaja, den som ringde under skrattanfallet och tvingade mig att försöka samla ihop mina hästar och svara proffsigt, fick förmodligen ett gott skratt han/hon med, jag kan inte ha låtit riktigt klok. Men skoj var det :)

Igår räddad min fina vän evelina mig i valet och kvalet om vad jag skulle göra till middag och matlåda. Hon ville fika, så jag åt ute. Så jävla najs )
Och vi smed dessutom riktigt finfina planer. Vi ska inte behöva jobba något mer i livet. Vi ska sanna mina ord göra brak-karriär! Linda jobbade, alltid lika trevligt, hon är allt bra duktig hon! :)

Idag har jag ätit raggmunk och blodpudding. Det blir samma sak i matlådan imorgon. Men vet ni vad? Det gör INGENTING för det är bland det bästa jag vet i matväg :)

Jag har ingen lust alls att sova. Verkligen inte. Jag funderar på att skriva ett lite längre inlägg här i bloggen, om en sak jag gärna skulle vilja berätta...



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: