2011-01-24
 20:58:41

Lönepizza

Hej!

Förlåt för den kassa uppdateringen. Det händer så mycket hela tiden. I fredags hade jag ju som sagt en supertrevlig kväll med vackra människor. Lördagen hade jag bestämt att ha som lugn. Jag började bli pank och tänkte att näe, nu ska jag bara vara hemma. Var och fikade med fina Tiffy på kvällen, åkte sedan hem och lagade middag. När jag ätit upp fick jag plötsligt en sådan stark känsla av uttråkning, eller vad det nu kan tänkas heta. Så vid ca 23:30 satte jag mig på bussen mot Södra station och mötte upp min vapendragare Evelina och några av hennes kompisar för en kväll på stan. Behöver jag nämna att jag var trött? Jag gick och la mig 05:15 på söndagsmorgonen. Vaknade upp för en minshopping, för att sedan träffa Malin på lunch/fika, typ hela dagen ;)
Vi såg Maria Montazami i gallerian.

Jag var så trött igårkväll att jag ställde klockan på 22:30 för att kunna somna lite innan jag var tvungen att hämta tvätten i torktumlaren.

Imorgon är det löning. Jag och min kollega har planerat lönepizza imorgon. Alltså behöver jag inte göra matlåda idag. LYX!
Jag tänkte faktiskt gå och lägga mig nu. Sjukt tidigt. Men jag är sjukt trött.

By the way gjorde jag en av de godaste pastarätterna igår! Jag kallar den Pasta seafood. Köpte bla djupfryst bläckfisk och musslor, kokade spagetti, blandade dessa, till slut hällde jag på en hel burk tomat ocholiv pastasås och rörde om. Precis som utomlands. Typ. Åt det till middag igår och lunch idag.

Förutom lönepizza imorgon ska jag träffa Evelina på kvällen.

Just ja! Jag har namnsdag idag. Tack Mamma för toapappret och ketchupen!

Jag trivs så sjukt bra att bo själv. Underbart att bo i stan. Åå vad jag trivs. Jag är bra :)

Puss


<3



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: