2011-01-22
 13:53:00

Lördag (och lite fredag)

Lördag, ljuva lördag. Jag gillar lördagar. Det är något, man kan inte riktigt sätta fingret på vad det är.
aKanske är det den ljuvliga morgonpromenaden jag tog i ett soligt Stockholm imorse, elelr kanske att jag för en gånbgs skulle hinenr äta frukost vid TV:n istället för på jobbet, att Lets Dance går i repris. Jag vet inte, men lördagar är i alla fall underbara.

Just nu sitter jag i soffan och tittar på Lets dance. Har kört en tvättmaskin imorse, just nu hänger den i torkskåpet. Jag är inte riktigt säker på vart denna lördag bär, många erbjudanden och förslag. Trevligt blir det säkert i alla fall. Mamma kommer över snart.

Igår hade jag, Mickan, Elin och Linda en mysig middag hemma hos mig. Vi lagade fläskfilé och ugnstekt klyftpotatis. Gick jag, Elin och Mickan vidare till Järntorget och drack vin och drinkar till 23-23:30. innan vi skiljdes åt. Mysigt som attan :)

Puss så länge!




Susanne Mamma

Tack för idag, det är så mysigt att få träffa dig en stund.

Det är mycket tyst utan din närvaro här hemma.

Jag älskar den här bilden på dig.

KRAMAR mamma



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: