2011-01-15
 18:59:07

Lördag

Heeej alla läsare!

Jag är nu hemkommen efter en dag på stan med min fina vän Miranda :)
Vi träffades vid lunch och gick och käkade. Sen har vi spatserat och shoppat på stan i ett antal timmar.

Just ja! Jag vaknade upp rätt pigg imorse och upptäckte att kylskåpet inte hade ett jättestort utbud, så jag begav mig till den bästa mataffären i stan. Nämligen Högalidshallen! Kärlek till den. Jag handlade så sjukt mycket. 1 kg köttbullar för 10 kronor!! Jag handlade en hel massa andra saker, jag har nog mat för två veckor, och kalaset hamnade på endast 130 kronor!

Igår var jag på en ytterst trevlig jobbmiddag. God mat och bra musik. Jag upptäckte att jag har galet roliga arbetskollegor. Fast det visste jag ju redan. Jag måsse inte sådär jättebra när jag kom innanför dörren kan jag säga. Hehe. Men på morgonen hade kroppen återhämtat sig igen. men nu på eftermiddagen kom Dagen-efter-känslan igen, så nu tänkte jag sova fram en trevlig balans i kroppen igen. En liten tupplur innan jag fixar iordning biomys med mig själv här ikväll. Det ska bli såhäääääär skönt med en lugn kväll.

Imorgon ska jag hälsa på min mamma och bror. Fylla på lite matlådor, och hämta lite kläder. Ska bli riktigt trevligt att åka buss 670 igen. Men jag sover inte över på ön. Det är bara att glömma ;) Jag trivs så bra här :)

Just nu sitter jag i soffan och tittar på filmen "Flickan". Ruggig film. Men rätt bra.

Puss så länge!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: