2011-01-18
 21:28:17

Lyxmiddag

Hej kära läsare!

Lite bad update på sistone, men det är helt enkelt mycket att stå i. Jag har gått runt och trott att det varit måndag idag, trots att det faktiskt är tisdag!

Idag var det lite utbildning på jobbet, eller ja, typ nästan hela dagen. Efter det åkte jag in till staden. Åt middag med en fin vän på Vappis. Efter det tog vi en kvällsfika, och bara hade det allmänt supertrevligt :) Cesarsallad är sannerligen lyx! (På torsdag ska jag ut och äta lunch med chefen, LYX!)

Mina arbetsuppgifter håller på att bestämmas nu. Idag blev jag fotad till hemsidan. Eller ja, hemsidorna. jag är ju numera anställd av två förbund, alltså två hemsidor.

Nu är matlådan och frukosten och melliset fixat inför imorgon. Tänkte ta en liten promenix, sen sova rätt tidigt.

Puss



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: