2011-01-03
 19:27:30

Men tjaaaaa 2011!

Nytt år, ny anställning, nytt boende!

Heej jag lever!
Det har redan hunnit bli 2011 sedan jag skrev senast. Men jag har haft rätt mycket att göra om jag säger så.
Nyårsafton. Inte bara världens festdag, utan innan dess flyttade jag faktiskt. Nu har jag fått det riktigt hemtrevligt. Kylen är fylld, skafferiet likaså. Jag har ju sannerligen en chans att visa för omvärlden att även jag kan!
Jag har egen TV. Egen soffa. Eget allt. Det är så jävla skönt. Och det tar inte mer än 10 minuter till jobbet. Förut tog det 2 timmar. 2 TIMMAR! Om jag slutar 17, skulle jag kunna vara hemma vid 17:30. Men ofta kanske jag dröjer mig kvar på jobbet, hänger med kollegor, eller möter upp vänner i stan direkt efter, för en kvällsfika. Bara för att jag kan, jag behöver inte stressa efter en endaste vit båt just nu. Förjävla skönt!! Jag handlar, jag städar och nu sitter jag här i soffan, har precis satt på diskmaskinen. Alla tallrikar var slut. Ikväll blev det laxpasta.

Men för att återvända ett par dagar. Nyårsafton var det ja. Jag har inte haft så kul på såååå länge!
et var lite jobbigt att titta igenom kameran och "SMS skickat mappen" dagen efter, men det var det värt. Sedan fanns det ju väääldigt trevliga bilder och trevliga SMS där också :)
Enligt SMSen OCH kameran dansade jag break-dans. Trevligt? ;)

På vägen hem gick jag vilse i skogen, hamnade vid en viadukt. Vandrade längs motorvägen, gick ner i ett dike och pulsade genom snö. Sen liftade jag med en "Ej i trafik buss" Men jag vaknade upp i min lägenhet. Hur nu det gick till, det vet jag inte riktigt.

Förutom att jag insåg att Nyår kan vara en mycket trevlig tillställning, fick jag det bekräftat. mina vänner är bäst i världen <3

Här är jag omringad av några av dem, precis så som jag vill ha det!:



♥ 



 



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: