2011-01-05
 22:45:17

Onsdag

Hej kära läsare.
Här sitter jag med datorn i knäet och tittar på Sällskapsresan.

Dagen började med att jag åkte iväg till jobbet. Skönt med halvdag, så vid ett åkte jag hemåt igen. La mig i soffan och tittade på skidsport. Jag hade nämligen så sjukt ont i magen. Jag får sådär riktigt ont ett par gånger per år, och idag bar en sådan dag. Sedan fick jag SMSet jag väntat på! Malinski och gänger befann sig på stan och frågade om jag ville komma och hänga med dem. Jag tog en ipren, och begav mig dit. Det blev väldigt trevligt och även lite kändisspotting hanns med. Vi pratade även om fredagens födelsedagsmiddag. Mysigt ska det bli.

Efter det åkte jag och handlade lite proviant, som senare blev min middag. Grönsaker är också lyx! Men jag lyxade till det idag.

Imorgon är jag ledig. Från jobbet i alla fall. Jag har tyvättdag på torsdagar så jag tänkte tvätta, städa och betala räkningar. För lite senare kommer Stinis och hälsar på :) skoj ska det bli!

Puss!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: