2011-03-27
 21:34:48

Ajabaja!


(Turkiet 2010)

Jag har fått lite tillsägelser om mina lite magra uppdatering. Fuuuu på mig! Jaja.

Idag är det söndag. Jag är trött. Helt slut. Jag har gått och lagt mig runt 03-04 både fredag och lördag denna helg. Det ska bli skönt med vardag så att amn får sova ut. Illa.

Fredagen började med: LÖN! Fy tusan va härligt! Ingen mer risgrynsgröt på ett tag! Även om det faktiskt är väldigt gott. Jag åkte hem och fixade iordning mig, innan jag åkte norrut för att fira den nyblivna Malinski på hennes 20 årsdag! Åh va trevligt det var! Tack Malin! En sådan där dansa i soffan fest. Tequila-shots och en massa vin. Precis som det ska vara. På nattbussen hem, åkte vi med den bästavchauffören man kunde tänka sig. Han dunkade musik på högsta volym hela vägen, med massor av bra musik, och det blev allsång ombord på bussen. perfekt efterfest liksom :)

Lördagen spenderades i soffan ramför reprisen av Let's Dance, och på stan. På kvällen åkte jag återigen norrut för att fira nästa 20-åring, Ulle! Mäkta trevligt det också. Nya ansiktet, men även oldies. Mycket bra. Idag vaknade jag ganska sent, så det var bara upp och äta frukost och sen börja städa. Jag skulle ju hem till familjen på middag idag. Jag hade beställt kycklingfilé, eftersom jag VÄGRAR tillaga det själv. Jag måste vara den mest salmonella-rädda personen i universum. Jag springer nästan ut från rummet om det finns rå kycklingfilé där. Nej tacka vet jag färdiggrillad kyckling! Det var jättekul att träffa dem igen. Pappa är hemkommen nu, vi hade inte setts sedan nyår! Gosade lite med katten, hämtade en vårjacka och lite andra saker. Fick med mig en lunchlåda med maten från middagen också. Det fanns bara en dålig sak. Linnea var inte hemma. Jag saknar dig så min allra finaste.

Nu är jag hemma igen. Handlade frukt, disktrasor och diskborste på vägen hem. Jag har precis ätit lite mellis, och ska alldeles strax sova. Innan jag somnar på tangentbordet. Det blir en lite kort arbetsdag för mig imorgon. Halvdag. Jag ska till Mando. Så jag åker vid lunch nån gång. Skönt, då behöver jag inte ta med lunchlåda till imorgon.

Jag hoppas jag kan hålla uppdateringen välmående. Stay tuned. Eller ja, ni väljer själva ;)



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: