2011-03-12
 21:29:40

Genuin svensk hemmakväll

Raggmunk, blodpudding, melodifestivalen och smågodis.

Efter denna underbara, soliga sjukt sköna dag, började jag på kvällen känna mig lite småhängig. Jag har å andra sidan känt så i princip hela denna vecka. Förmodligen beror det på stress och för lite sömn i och med projektarbetet. Jag bestämde mig därför att inte gå ut ikväll. Tråkigt, men kroppen behöver vila. Dessutom behöver min plånbok absolut vila!!

Men som sagt en helt underbar dag. Nu sitter jag och tittar på melodifestivalen. Måste nog säga att Brolles och The Monikers låtar faller mig mest i smaken.
Det osar raggmunk och blodpudding i min annars rätt så städade lägenhet. Ni visste väl att raggmunk är min specialité? :)



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: