2011-03-13
 13:57:00

God dag Söndag!

Heej!

Igårkväll satt jag ju och kollade på melodifestivalen, men fick ett trevligt förslag att följa med en kompis hem. Så vid 01-tiden mötte jag upp dem och sova över. Nu är jag hemma igen. JAg är fattig, vilket resulterar i att jag just nu lever på blodpudding och risgrynsgröt, men det är inte fel det! Havregrynsgröt till frukost och risgrynsgröt till lunch. Jag ska väl dock försöka köpa lite lax till middag. Det vore ju rätt lyxigt. Dessutom kan jag ju göra någon form av storladdning och ta med till frysen på jobbet, eftersom min frys häromkvällen sa upp sig. Jaja, ibland får man leva lite primitivt.

Ja, vad säger man om gårdagens vinnare i melodifestivalen. Eric Saade var väl inte min favorit, men förhoppningsvis Europas. Jag gillade The moniker och Brolle.



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: