2011-03-31
 18:41:19

Hej bloggen!





Jag har gått runt och trott att det varit fredag typ hela dagen, men men det är fredag imorgon i alla fall. Dagen
har flutit på i sin vanliga mak. Jag och en kollega spelade in en kort filmklipp som ska upp på hemsidan. Annars har jag mest suttit med ekonomiprytlar.

Nu är jag hemma från jobbet, har precis ätit potatismos och sprödbakad fisk till middag, och ska iväg till träningen om ca 20 minuter. Ombytt och redo är jag.

Jag tänkte på en sak när jag åkte hem. Toalettpapper måste vara det tråkigaste men bland det NÖDvändigaste att köpa, höhö.

Imorn blir en utgångsfri fredag, och oj vad skönt det ska bli. Jag ska sova ut, och verkligen ta vara på dagarna. Det ska väl bli rätt bra väder? 

Kanske dags att börja leta reda på lås, gympaskor och vattenflaska nu.

Vi hörs kanske efter träningen!

Tjohej!
 



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: