2011-03-11
 20:03:31

I am BACK!

Hej kära uthålliga trogna läsare!

Nu är jag tillbaka! Jag har haft så mycket att göra på sista tiden med jobbet, lägenheten och kanske framförallt projektarbetet. Jag har suttit uppe och stresskrivit flera kvällar i rad nu. Men nu! Ja, NU har jag lämnat in det. Jag ska fira det med en godisskål, en Beck och en soffa. Jag orkar absolut INTE göra något mer idag.S hit pommfritt. Jag ska sova tidigt så att jag orkar med resten av helgens bravader.

Mycket har hänt sedan sist. Idag var jag på Mando. Jag vill inte berätta dför mycket om vad som händer på den fronten, men jag hade som deal med mig själv att när det gått bra några gånger, fick jag lov att köpa jackan jag så länge trånat efter. Idag gick det bra. Idag är Sophia fattig. Men så jävla glad. Min lilla bebis, Odd Molly <3



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: