2011-03-16
 22:40:38

Onsdag



Hej bloggen!

Idag är det redan onsdag igen. Jag har precis fixat iordning frukost mellis och lunch till imorn. Kom hem från en båttur för en liten stund sedan, och ska strax gå och lähgga mig. Jag tänkte försöka gå upp tidigt imorgon och promenera en liten bit, om vädret tillåter.

På jobbet händer det mycket som vanligt. Fakturerat har vi gjort, jag har förslitningsskador på händerna (Alltså papercuts överallt från massiva utskick vi gjort förhand. Det svider lite fint sådär...)

Idag har jag gjort något lite hemligt också, återkommer kanske med det lite senare.

För övrigt myser jag runt i min odd molly, mina converse eller hunters mesta delen av tiden. Åh vad nöjd jag är!
Jag, Lillnoddan, Malinski och Malinskis kompis S tog en fika på Coffehouse by George idag. Trevligt trevligt.

Imorn är det torsdag, tvätt och städdag. Om jag orkar ska jag även besöka Friskis & Svettis efter jobbet.

Jag måste bara säga: Det är läskigt att sätta sig emot schemat och gå sin egen väg. Gå efter kroppens signaler. Det är lite läskigt. Spännande men läskigt.



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: