2011-03-28
 21:40:12

Sånt händer bara mig


(oops)

Jag har hört det förr, och börjar nu även tro lite på det. Vissa saker händer typ bara mig. Carlings hade glömt bort att ta bort ett larm på mina byxor jag hade på mig idag. Det var så konstigt, fäör det hade inte tjutit när jqag gått ut från carlings med byxorna i påsen, men när jag skulle gå in på HM så pep det. Jag hade varit på en supermysig långfika med Annika, när vi styrde vidare mot lite shopping. Jag bestämde mig snabbt för att jag måste säga något till expiditen så att de inte skulle tro att jag hade snott med mig något ut. När vi skulle betala går jag fram och: "Ursäkta?" och så berättade jag historien. Varpå han frågar efter kvittot, men det har jag ju inte med mig, och så sa han att det enda sättet han kunde hjälpa mig på var om jag hoppade upp på bänken och satte mig direkt på den där mojängen man tar bort larm med. Larmet satt på rumpan strax över sätet eller vad man ska säga. Men vad skulle jag göra. Jag hoppar upp på bänken, sätter mig på den där grejen, efter mycket om och men, och en gapskrattande Annika bakom mig fick vi loss larmet, och jag insåg att, ja, den får jag helt enkelt bjuda på. Det som tål att tillägas är att det var HM på drottninggatan, alltså inte ALLS mycket folk (Förstå ironin) och det såg förmodligen jävligt suspekt ut. Men som sagt, vad gör man? Haha sånt här händer verkligen bara mig ;)



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: