2011-03-29
 22:43:39

Sparar



Hej vänner!

Nu är jag hemma från Kick off:en. Det var mycket bra och innehållsrik inofrmation, med mycket skratt. Jag råkade till exempel presentera mig som Sophie istället. What?! Förmodligen för att det är så många som alltid säger Sophie till mig. Lite roligt var det i alla fall. Det bästa var att man slapp laga middag=Spara pengar. Jag sparar ju pengar till frisörbesöket som ska äga rum om ca 2 veckor. Åh vad jag längtar! Men det komemr att gå åtskilliga slantar till det,. så jag sparar allt vad jag har. Det som är jobbigt när man inte äter hemma på kvällen är att man fortfarande måste fixa matlåda till jobbet nästa dag. Eftersom jag sparar så rotade jag fram något ur skafferiet som såg ut som tortellini/ravioli och har strimlad skinka till det. Billigt och bra.

Nu ska jag sova lite tänkte jag. Jag längtar till imorgon kväll, då ska jag träffa Flisan och Tiffy :)



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: