2011-05-03
 21:25:10

Jamen tjarrååååå!

Okej, förlåt. Det är tämligen skrivit i sten numera. jag är sämst på att uppdatera min lilla blogg. Men en 19-årig tjej, men två jobb, alltså jobb 7 dagar i veckan, som vill hinna med allt och lite till. Tiden har ibland lite svårt att räcka till. Men jag kan ju berätta lite av vad som hänt.

Förra veckan jobbade jag två dagar på Kungliga Slottet i Stockholm. Åh vilken erfarenhet. När jag och min kollega står och sorterar namnskyltar (ca 250 stycken i bokstavsordning, det tog ett tag) Så öppnar sig dörrarna och en bil kör in i Slottet. Silvia kliver ur! Hon var mycket trevlig, men man var allt lite nervös. Seminariet flöt på och jag hade trevliga pratstunder med slottsvakterna. Dagen slutade med en trevlig After Work hos mig.

Jag har varit hos frisören. Efter första gången i fredags tyckte jag att det blev lite för gult. Jag fick komma tillbaka dit igår och de fixade min askiga färg som jag älskar! ÅH vad nöjd jag är! :D

Igår sa jag dessutom upp mig för första gången i mitt liv. Läskigt, stort och lite spännande var det. Idag kom det upp på intranätet på jobbet. Jag har fått många kommentarer och alla tycker att det är tråkigt att jag ska sluta, men samtidigt är de glada för min skull. Jag har ju gått och blivit Assisterande hamnkapten! Jag känner mig riktigt hedrad och spännande ska det bli! Så nu jobbar jag väl i stort sett 7 dagar i veckan fram till i början av juni då jag slutar på The Swedish guide and scout council. Tänk att jag imorgon varit där i 8 månader! Jag som bara skulle ha varit där i 2 veckor!
Min chef sa att de varit väldigt nöjda med mig, och att hon ville skriva även ett tjänstgöringsBETYG på mig, och inte bara ett intyg. Känns riktigt bra :)

Imorgon har vi KM-dag. Vi ska alltså inte vara på kansliet, utan vi som tillhör KFUK-KFUM scoutförbund ska ha en dag på annan ort tillsammans med lunch, fika och så lite pass såklart ;)

Nu börjar det bli dags att sova lite för att orka med schemat.

Puss hej så länge!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: